Två favoritpoddar Del 3

Tjo!
 
Denna veckan har jag ju mått rätt kasst och för att hålla gnistan uppe i sängläge har jag lyssna på lite olika podcast. Så förutom våra fantastiska svenska Youtubers som dagligen underhåller mig med sina videos. Lyssnar jag en hel del på poddar innan jag somnar. Tänkte därför nämna ytterligare två stycken som jag älskar att lyssna på! Har ni några tips får ni gärna kommentera dem har nedanför. kramiz<3
 
 
 
 
Så funkar det (Sveriges radio):
 Anders Johansson och Måns Nilsson går igenom några av lyssnarnas märkliga/knasiga frågor som dem tänker högt kring för att finna svar och ibland rings även proffs in för att kunna besvara frågorna. Väldigt mycket rolig fakta och en hel del skratt blir det.
 
 
Skärringer & Mannheimer:
Dessa två kvinnor tar upp de som händer i deras liv men också viktiga ämnen som de vill uppmärksamma lite extra. Mycket skratt och värme finns det i denna podcast.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Himla bra roddar verkligen! :D

Svar: Visst är dem:) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-20 @ 15:17:47
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0