Väntar besök...

Godmorgon!
 
 Idag får jag äntligen besök igen och jag har sett framemot det så länge nu. Vet dock inte vad vi ska hitta på för skoj, men antar det kommer gå åt en hel del energi. Så det är därför jag haft ett riktigt lugna dagar nu. Då jag vill undvika att åker på allt för tufft bakslag efteråt. 
 
Jag känner mig fortfarande väldigt skakig och ostadig i kroppen även om jag tycker att de lugnat ner sig lite jämför med hur det var i helgen. Små, små steg framåt sker det allt, vilket är positivt. Matintaget däremot går sådär just nu, men så länge jag får i mig näringsdrycker och ersättning är jag inte speciellt orolig över den biten. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0