♥Veckans Hiss & Diss♥ V.41

Tjo!
 
Denna veckan har verkligen vart en utmaning på många plan framförallt när det kommer till kroppen. Jag har under flera dagar haft så fruktansvärt ont att morfinliknande har vart ett måste för att jag ska kunnat hålla mig uppe. Jag har inte fått mycket vettigt gjort däremot har jag orkat höstpyssla lite med löv och kunnat ta mig ut små stunder i det väckra höstvädret.. Nu blir det att ladda inför en ny vecka med nya utmaningar. kramiz<3
 
 
  
 
Tummen Upp: Jag kom iväg på ME-träff i tordags trots att jag
egentligen inte mådde speciellt bra i kroppen. Sen har jag vid flera tillfällen
tagit mig ut små stunder i höstväret.
 
 
 
 
Tummen Ner: Haft svåra nervsmärtor och i omgångar brutit samman
av all hopplöshet som jag just nu känner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Suzanne

Värk är aldrig kul, hoppas det släpper snart.

Svar: Får hålla tummarna. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2018-10-14 @ 18:15:48
URL: http://www.missphilipsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0