♥Veckans Hiss & Diss♥ V.43

Goddag!
 
Dessa inlägg brukar ju komma upp på Söndagar, men imorgon är det en speciell dag som jag tänkt skriva ett annorlunda inlägg till. Därför kommer veckans sammanfattning upp redan idag. Ni får gärna berätta vad som vart tummen upp och tummen ner för er denna vecka.
 
Min vecka har vart riktig kämpig att ta sig igenom och jag var inte alls beredd på att kroppen skulle vara i så dåligt skick som den är just nu. Jag har därför inte orkat göra så mycket mer än att pluggat någon timme här och där. Annars har det mest varit viloläge för att kroppen skulle få återhämta sig. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Igår kom tösen hit och jag hoppas
på äventyr kommande veckan.
 
 
 
Tummen Ner: Förkylning och mensvärk på samma gång är
ingen bra kombo när man redan är svag i kroppen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0