Vila inför kvällen...

Hej!
 
Min nattsömn blev helt okej även inatt även om jag drömde konstiga drömmar i omgångar. Dock tror jag inte sömnen påverkades direkt av det trots att jag vakna till en kort stund innan jag somna om igen. Igår kväll kom även de intensiva nervsmärtorna i kroppen och dem håller tyvärr i sig även idag men något mildare. 
 
Planerna idag är att mest ta det lugnt och kanske se någon film innan vi ska ut och äta ikväll. Det är nämligen mammas födelsedag som vi tänkt fira lite smått. Jag är lite nervös då det brukar gå sådär för mig att äta på restaurang, men vi får hålla tummarna att de går bättre idag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Hoppas det gick bra att gå på restaurang. Kram

Svar: Det gick rätt bra på middagen, dock var jag rätt trött efteråt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2018-10-10 @ 21:46:56
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0