Hoppas på frisk luft...

Goddag!
 
Jag mår lite bättre idag och förhoppningsvis håller det i sig hela dagen. För igår mådde jag okej fram till sen kväll för då börja det dra i magen nått enormt. Dock så somna jag till slut och sov faktiskt väldigt bra resten av natten. Så idag hoppas jag faktiskt kunna komma hemifrån en stund och få njuta av solen som just  nu skiner utanför.
 
Min älskade storasyster kommer även hit för att umgås idag. Vilket ska bli super mysigt! Jag skulle egentligen vart nere hos henne nu. Men av flera personliga skäl fick vi flytta fram det lite tills det passar bättre. Det är inte så mycket att göra åt att planera ändras inför kommande vecka. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0