Mina planer för denna veckan...

Hej på er!
 
Då var det Måndag igen och jag känner mig rätt så taggad på denna veckan även om jag inte har så mycket planerat mer än till helgen som lär spenderas på ön om allt vill sig väl. Då jag känner mig fruktansvärt trött/hängig just nu så lär jag nog behöva vila extra mycket i veckan och för smärtan får det bli att jag kopplar upp mig på TENS-apparaten ett par timmar så ofta som det bara går. kramiz<3
 
 
Min vecka ser än så länge ut såhär:
 
Måndag: Försöka
duscha håret.
 
Tisdag: ME-träff.
 
Onsdag: Träffa kompis.
 
Torsdag: Packa inför helgen samt köra TENS.
 
Fredag: Åka till ön.
 
Lördag: Njuta av lugnet.
 
Söndag: Fota ute om vädret tillåter.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0