Mot lugnet på ön...

Tjo!
 
Idag bär det äntligen av ut till ön igen och det ska bli riktigt skönt även så regnet öser ner under dagen. Jag hann ju packa det mesta idag, så det enda som ska ner är datorn och allt viktigt intill sängen. Sen är jag redo för att åka så fort pappa kommit upp efter sitt nattpass.
 
Jag mår idag rätt okej och det känns som febern äntligen börjat gå ner. Jag har dock svåra nervsmärtor och troligen pga det märkliga vädret ute. Men humör är det inget fel på iallafall och det känns underbart. För de senaste dagarna har jag vart väldig upp och ner i humöret. kramiz<3
 
Sista bilden jag tog i Augusti när jag var där senast:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0