Två favoritpoddar Del 2

Hej på er!
 
Nu när kampen är extra kämpig försöker jag göra mitt bästa för att hålla gnistan uppe även i sängläge. Så förutom våra fantastiska svenska Youtubers som dagligen underhåller mig med sina videos. Lyssnar jag nu mera även på en hel del poddar innan jag somnar. Tänkte därför nämna två stycken som jag älskar att lyssna på! Har ni några tips får ni gärna kommentera dem har nedanför. kramiz<3
 
 
 
Wahlgren & Wistam:
Dessa två härliga kvinnor tar upp ämnen som vart aktuella i veckan och
en hel del av sina egna liv. Deras röster är väldigt behagliga och
man får sig ett och annat skratt när man minst anar det. 
 
 
 
David Batras Podcast:
David & hans komikerkompisar bläddrar igenom de allra minsta nyheterna i landets
lokaltidningar. Så behöver man få skratta lite  kan jag rekommendera att lyssna på
denna podd. Jag vet inte hur många gånger fått skrattanfall medans jag försökt vila mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0