♥Veckans Hiss & Diss♥ V.36

Goddag!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och jag måste erkänna att tiden tycks gå alldeles för fort nu för att jag ska hinna uppfatta vad det är för dag när jag vaknar på morgonen. Det blir nog så nu när man inte har något speciellt på schemat.
 
Denna veckan har vart väldigt skiftande när det komper till kroppen också. Då jag ena dagen har mått helt okej till att andra dagen må riktigt kasst och knappt kunna sitta upp. Detta även om jag enbart hållit mig hemma större delen av veckan för att kroppen ska få vila sig. kramiz<3
 
 
 
Tummen Upp: Haft besök över helgen och det var super trevligt.
Det händer inte ofta jag har någon här över natten. Kändes speciellt!
 
 
 
Tummen Ner: Mitt låga blodtryck som verkligen
ställer till det för mig. Jag har svårt att sitta eller stå
upp längre stunder just nu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0