♥Veckans Hiss & Diss♥ V.37

Goddag!
 
Denna veckan börja långt ifrån som jag hade planerat den från början. Febern slog till och jag tvingades ställa in alla möten och saker jag hade tänkt få gjort. Istället blev det soff/sängläge för mig ett par dygn tills det äntligen börja vända till det bättre och febern börja gå ner. Nu har febern hållit sig bort även om jag fortfarande känner mig lite off i kroppen. Det tar sin tid för kroppen att återhämta sig nu. kramiz<3 
 
Hur har er vecka varit?
 
 
 
 
 
Tummen upp: Att min brors katt har gjort mig
sällskap en hel del. Vilket spridit massa glädje inom mig..
 
 
 
 
Tummen Ner: Vart otroligt lättirriterad och fustrerad
av någon anledning jag själv inte vet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0