♥Veckans Hiss & Diss♥ V.39

Goddag!

 

Denna vecka börja allt annat än bra för mig som fick svåra ihållande nervsmärtor redan natten till Måndag och åkte på slemhosta. Tack o lov vände det ganska fort och redan i mitten av veckan mådde jag såpass bra att jag orka åka iväg till stan en sväng för att införskaffa nya byxor i en storlek större då jag äntligen börjat gå upp i vikt! Dock vara inte turen så länge innan mensen dök upp och återigen fick mig ur balans. Blodtrycket var riktigt lågt vilket gjorde mig konstant svimfärdig, likblek och yr. Förhoppningsvis blir kommande vecka bättre nu när mensen börjar klinga av. Kramiz<3

 

 
 
 
 
Tummen Upp: Orkat plugga lite Engelska, vilket alltid är lika
kul och ger mig en känsla av att jag fått något bra gjort.
 
 
 
 
Tummen Ner: Kroppen har vart långt ifrån sitt rätt jag
och i perioder har det till och med vart svårt att hålla gnistan uppe.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0