♥Alltid en del av mig♥

Tjo!
 
Ny dag är här och idag har jag bara tänkt tända ett ljus och sjunga för min älskade Morfar som skulle fyllt 88 år idag. Det har snart gått 10 år sen han gick bort men det går verkligen inte en dag utan att jag tänker på honom. Han har lärt mig så mycket om livet och det är jag så tacksam för.
 
Morfar du är den person jag tänker och ber till när jag är ledsen eller vill dela med mig av min glädje. Du är min Gud som Alltid finns nära, alltid stöttande, alltid kärleksfull och enormt bra på att sprida glädje. Du är och förblir alltid en del av mig Morfar. 
 
Älskade Morfar Grattis på din födelsedag och fira nu stort med alla nära och
kära där uppe med tårta och dans som jag så vet att du älskar.
Massa kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0