Dags att åka hem från syrran...

Tjo!
 
Idag är det dags för mig att bege sig hemåt igen med blandade känslor. Jag hade nog kunnat stanna ett tag till nu när jag börjat komma in rutinerna på bortaplan. Men tyvärr vill jag helst vara hemma när mensen kommer (d.v.s imorgon). Då man aldrig vet hur tuff och smärtsam den kan vara. Sen är det alltid borta bra men hemma bäst för min del. 
 
Som tur är kommer jag inte vara ensam speciellt länge för på Fredagkväll kommer nog en av knattarna hem till mig för att vara hos mig över påsklovet. Så det blir iallafall 2 dygn i lugn och ro innan. Men jag kommer nog kunna smita undan och vila även när syskonbarnet är uppe. Kramiz
 
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Ida

Kul att syskonbarnen kommer på besök :)

Svar: Ja, det är alltid mysigt och dem ser ju framemot att få komma en och en på loven. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-12 @ 09:55:01
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0