Känner mig redo för dagen...

Hej på er!!
 
Idag känner jag mig hängig och seg i kroppen. Men med tanke på hur bra dagen flöt på igår känns det inte helt omöjligt att även denna dag med barnen kommer gå minst lika bra trots att kroppen inte är på topp. Barn förstår mer än man tror och så även när det gäller sjukdomar.
 
Mellanbarnen njöt av att få vara lite själv med mig (moster). Det syntes så väl i deras ögonen hur stolta dem var när min syster väl kom hem igen. Idag är även sista hel dagen här innan jag måste bege mig hemmåt igen. Så det lär nog bli mycket gos med barnen skulle jag tro annar mest soffläge. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0