Läkarbesöket gick okej...

Tjo!
 
Efter gårdagens akuta läkarbesök som egentligen inte gav några större svar än att det inte tycks vara halsfluss denna gång. Dem misstänker dock att det sitter längre ner, vilket gör att fortsätter eländet åtkomma blir det en ordentlig utredning med olika undersökningar för att finna rätt svar. Vilket jag tycker borde gjorts för länge sen då detta är något som återkommit i perioder i 12 år!
 
Jag fick i allafall träffa en läkare som lyssna och tog in hela min sjukdomsbild i det hela och tog det på allvar. Så nu kanske jag slipper strida så nästa gång jag ringer om det. Idag är jag helt slut i kroppen och hjärnan hänger inte med för femöre. Men jag börjar i allafall behålla lite fast föda även om det är långt ifrån den mängd som behövs. Små steg framåt är bättre än inget i mitt fall. kramiz<3
 
Blir vila ett tag framöver nu: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0