Längtar ut något enormt...

Hej!
 
Min ork/energi är riktigt begränsad just nu och det finns nog inget jag längtar så mycket efter som att få komma ut i friska vårvädret. Jag har ju näsan vart helt sängliggandes denna veckan då min dumma feber kommit och gått som den vill och därmed påverkat hela mig totalt. Jag är så långt ifrån mig själv när febern väl slår till även om febern inte är speciellt hög.
 
Så senaste gången jag tog ett par steg utomhus var i Måndags när vi var och köpte min luftfuktare Anton annars har jag inte lämnat lägenheten på hela veckan snart. När man tänker på det blir jag extremt ledsen för jag vill så gärna kunna njuta av det vackra vädret mer men energin räcker inte till. Får hoppas kroppen blir något starkare snart igen och att jag kanske kan ta mig ut i trädgården iallafall. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0