ME-träff och myskväll...

Hej på er!
 
Idag står det ME-fika på mitt schemat igen och trots att jag har vart osäker in i det sista om jag verkligen skulle komma iväg då jag mår sådär just nu när jag har mensen. Men nu har jag bestämt mig för att försöka och sen får vi se hur länge jag orkar vara kvar där. Det är inte ofta jag träffar folk så man får verkligen försöka de få gånger det finns möjlighet. Sen vill jag gärna komma ut lite igen. 
 
Ikväll blir det myskväll framför 100% Vaken på youtube eller svtplay tills jag somnar. Jag har vart så taggad på ett ny sådan livesändning sen jag fick se det på hemsidan. Pojken som kommer ikväll ska ju dela rum med mig så jag får försöka skratta tyst så jag inte väcker honom. Visserligen tror jag han sover rätt djupt så det borde inte vara någon fara. Men man vet aldrig! kramiz<3
 
 Det är så underbart att se hur allt sakta slår ut/blommar utomhus nu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0