Min nya kalender har anlänt...

Tjo på er!
 
I slutet av förra veckan kom äntligen min nya kalender från Personligalmanacka och denna gång valde jag ett annat tema invändigt. Förut har jag bara kört rosa men denna gång fick det bli olika färger på alla dagarna för att ännu lättare kunna hålla reda på allt. Men det bästa är att man själv lägger till det man vill ha längst ner på sidorna och i slutet av kalendern. Allt för att vara så användbar som möjligt för dig själv.
 
Jag tror detta är min 7:de kalender jag beställt därifrån och absolut inte min sista. I veckan ska jag även beställa en till min syster så hon kan ha koll på alla sina inlämningar nu när hon studerar. Min kalenders framsidan fick denna gång bli en vår bild tagen här ute på träden för ett par årsen och baksidan blev en bild på katten som bodde här ett par månader. Så mysfia kan peppa upp mig när jag känner mig ledsen och svag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Så fin ❤

Svar: Tack så mkt❤ kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-04-03 @ 19:20:51
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0