Mina planer för veckan...

Goddag!
 
Då var det Måndag igen och det är dags att ta sig an ännu en vecka. Denna veckan blir lite speciellt då jag för en gång skulle har lite inplanerat. Men mot slutet av veckan blir det nog mycket spontana utflykter skulle jag tro. Det blir ju lätt så när man är omgiven av barn.
 
Dessutom är vi äntligen inne i april månad och det känns som vi kommer närmre och nämre värmen. Som många vet är jag rätt less på alla dessa väderskiftningar som vart senaste veckorna. Så nu längtar jag tills tempraturen blir jämnare ute. kramiz<3
 
 
Måndag:
Packa reseväskan & vila.
 
Tisdag:
Massage.
 
Onsdag:
Duscha håret och bege mig mot syrran.
 
Torsdag:
Vila & vara med barnen.
 
Fredag: 
Eventuellt följa med de stora till skolan.
 
Lördag:
Ta dagen som den kommer.
 
Söndag:
Umgås med barnen och vila
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0