Nu är det riktigt tufft...

Tjo på er!
 
Idag är en betydligt tuffare dag för mig. Jag hade visserligen super roligt med wiirah igår när jag var med henne i skolan. Men det tog otroligt mycket på krafterna och kroppen att följa med henne dit. Men vad gör man inte för sina superhjältar när dem behöver stöttas lite extra.
 
Idag får det däremot bli en lugn dag i sängen för min del. Allt för att återhämta mig efter gårdagen och jag hoppas verkligen smärtorna går ner i grad snart annars får jag nog ta smärtstillande även om jag helst vill undvika det. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Elin

Har du blivit undersökt för dina skakningar? Det kan ju vara symtom på t.ex. parkingson? Eller är det mer att du typ fryser och skakar så mkt av utmattningen? Det slog mig att ingen annan jag känner eller läst om med Fibro/ME har skakningar. Känner eller vet du någon? Det är så viktigt att få rätt diagnos. Men hoppas man uteslutit annat? Hoppas du mår lite bättre snart. Kram <3

Svar: Ja jag har fått dem undersökta vid flera gånger. Men då skakningarna oftast bara kommer vid ME:kraschar så beror dem till största del att kroppen är tom på energi. Jag känner flera med ME som tyvärr får skakningar när dem överansträngt sig. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-04-07 @ 10:39:32
Elin

Okej vad bra att det ”bara” är ME’n som orsakar det. Är ju jobbigt bara att ha det lixom. Ibland känns det dock som att det är så lätt för vården att skylla allt på ME. Så var det i mitt fall och jag fick gå onödigt länge utan behandling för en annan sjukdom.
Så jättebra att du blivit ordentligt undersökt!
Intressant att det finns fler som har det som dig. Kram

Svar: Ja, Jag är enormt tacksam över att de senaste åren haft läkare som verkligen försökt utreda och hitta lösningar. Men det är inte lätt att hitta en sådan läkare. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-04-07 @ 18:48:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0