Oturen tycks inte vara slut än....

Tjo!
 
Fy vad kroppen är svag nu! Senaste dygnet har jag knappt lyckats behålla något då det gör så ont i halsen att kräkreflexerna triggas igång. Det är därmed kämpigt att äta utan att allt åker upp lika fort. Allt är en enda stor kamp och ingen vet när det kommer vända till det bättre igen.
 
Jag gör mitt bästa för att klara mig igenom dagarna men det är extemt tufft. Nu väntar vi på besked från läkaren hur vi ska gå vidare med detta upprepande av halsinfektioner som tar allt hårdare på kroppen för varje gång det slår till samt hur vi ska lösa närings-situationen som inte är på topp dagar som dessa. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

❤❤❤

2019-04-16 @ 14:31:12
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Maria

Vilken kämpe du är! Har du kvar dina halsmandlar? kanske du skulle må bättre om de togs bort? jag hade vädlig många ÖLI (övre lufvägsinfektion) som barn men det har tack och lov blivit mycket bättre. Hoppas att läkarna kan hjälpa dig. <3

Svar: Japp tyvärr, dem vägra ta bort dem i tonåren trots upprepande halsflusser i över 1 års tid. Dem vägrar fortfarande att det är rätt väg att gå. Får se hur det blir. Lite skeptiskt till att göra det nu som vuxen för jag hade nog tagit/klarat det bättre som liten än nu. Får hoppas det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-17 @ 08:49:28
URL: http://iamiamarias.blogg.se
Elin

Jag tänkte precis samma sak som Maria här ovan. Har du tagit bort dina halsmandlar? Jag har bett om att få ta bort mina men läkaren har nekat och menat man måste ha just Streptokoker A ofta, inte bara att man har virusinfektioner. :/ Hoppas det går bättre för dig. Beror nog mycket på vart man bor (jag i Sthlm). Kram

Svar: Nix halsmandlarna är kvar då läkarna trots återkommande halsfluss som yngre vägrat ta bort dem. Vilket jag fortfarande inte fått svar på varför det inte gjordes. Jag vet inte om jag hade fixat och göra det nu som vuxen tyvärr. Men får se vad som sker med tiden. Ja, det skiftar beroende på vilket län man bor i men även från läkare till läkare tyvärr:( kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-17 @ 11:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0