På hemmaplan igen...

Goddag!
 
Min resa hem från syrran igår gick relativt bra och smärtorna kom inte förrän jag väl kom hem. Det var ju riktigt kallt ute, vilket gjorde att både händer och fötter blev iskalla trots dubbla strumpor och vantar. Så det var ingen bra dag för mig att vara ute på egentligen, men jag hade inget val jag behövde ju komma hem. Då jag vill helst vara hemma ifall mensvärken blir riktigt tuff.
 
Jag tog mig precis upp ur sängen efter en underbar natt. Mensen har nu anlänt, så det kommer bli en lugn dag med mycket värme och vila för mig. Det krampar i magen men inte i den grad att jag mår illa utan än så länge. Vi får hålla tummarna att det inte blir värre än såhär, men man vet aldrig hur det kommer bli till kvällen. Nu ska jag bädda ner mig i sängen en stund och bara koppla av. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna-Maria

Skönt att du kom hem ordentligt trots kylan! Hoppas du får må skapligt ändå och slipper alltför mycket mensvärk.

Svar: Aa, jag är så glad att resan flöt på så pass bra som den gjorde. Tack, jag mår okej även om jag har rätt ont i dag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-11 @ 21:14:36
URL: http://www.amoll.net


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0