Startar veckan med att resa bort....

Tjo på er!
 
Denna veckan har jag verkligen inte sett framemot då målarna troligen kommer i slutet av veckan eller snarare jag hoppas dem gör det så det blir gjort snart. Så less på att leva i kaoset samt att jag vill få ett inre lugn och inte behöva oroa mig mer över detta. 
 
Om jag har tur kanske pappa kan köra ner mig till syrran idag, annars får jag försöka ta mig ner imorgon. Sen får vi hålla tummarna att målandet är klart när jag kommer hem på nästa måndag eftermiddag/kväll. Jag har nämligen fotvård som jag behöver hem till på tisdag nästa vecka annars har jag inget inbokat. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0