Stel men tacksam...

Hej!
 
Det är underbart att vakna upp hemma hos syrran min igen. Kroppen är fortfarande inte sitt rätta jag, men här kan jag iallafall andas ut lite kring det här med målningen och att främmande folk ska komma hem till en. Här kan mina rutiner flyta på och behöver jag bryta ihop kan jag göra det.
 
Första dygnet här nere hos syrran och gått bättre än väntat. Dock har jag rätt ont och är galet stel efter första natten. Det brukar dock klinga av efter ett par nätter när kroppen vänt sig vid en annan säng än den jag är van vid. Så får försöka hålla ut. Idag blir en riktig lugn dag för mig och sen en hel del mys med barnen såklart. Kramiz
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0