Stress och en massa ilska...

Hej!
 
Ny dag men nya möjligheter sägs det ju, men för min del blir det nog ännu en dag i viloläge. Jag orkar knappt ta mig runt i lägenheten idag. Jag försöker iallafall klara mig igenom dagarna så gott det går. Men det är inte lätt och idag håller dem/vaktmästarna på att greja med att göra rent alla fönster för att de ska kunna målas nästa vecka. Kan säga att det låter nått fruktansvärt! Det blir öronproppar för mig fram tills på eftermiddagen när dem gått för dagen.
 
Planen är att försöka dra iväg nästa vecka så jag slipper vara hemma medans dem ska måla i allafall. För jag klarar varken av doften eller att inte kunna ha öppet ut. Jag behöver frisk luft för att kunna sova och återhämta mig. Då dem tycks ha jävligt svårt att veta exakt när dem kommer trots att mamma var tydlig med att vi behöver veta det för att jag skulle ha tid på mig att kunna lämna hemmet. Så länge jag inte vet när dem kommer vet jag inte heller hur länge jag behöver vara borta. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Rebeca

Det är jobbigt med hantverkare. Hoppas de inte stannar alltför länge. :/

Svar: Aa, framförallt när man inte vet vad som ska göras då lapparna som kvarters värden delat ut är väldigt "otydliga". precis, får hoppas det är klart innan nästa vecka är slut. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-23 @ 16:02:21
URL: http://becaaah.blogg.se
Maria

Så typiskt hantverkare, nån gång mellan 7-16...kanske eller en annan dag.

Svar: Visst är det! Dem målar ju inte i ordning heller utan lite här och där på alla husen. Får hoppas det är klart snart så man kan få lite ordning här hemma igen. Saknar utrymme i vardagsrummet till att kunna pyssla. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-25 @ 16:49:49
URL: http://iamiamarias.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0