Vad är det som händer...?

Goddag!
 
Idag är en betydligt kämpigare dag för mig. Kroppen vill inte samarbeta alls och mitt svajiga mående redan igår beror garanterat på att jag åkt på ännu en infektion. Jag känner mig fruktansvärt förstörd. Det har ju bara gått ett par veckor sen sist liksom. Tyvärr är det riktigt tufft med att få i mig näring, så detta kan sluta hur som helst.
 
Pojken verkar dock må bra och var enormt stolt över att han fick sin försenade myskväll igår istället för i Lördags. Han roar sig rätt bra själv just nu, vilket är en lättnad. Men det syns i hans blick att han är orolig över mig emellanåt och inte riktigt vet vad som händer. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Elin

Stackare! Du var ju precis sjuk! Hoppas det inte blir så tufft den här gången. Jag läste lite bland dina tidigare inlägg. Du verkar ha fått ME och Fibro redan vid 11-12 år? Det är ju så hemskt. :/ Hur var det då? Hur är dina smärtor btw? Du kallar de nervsmärtor. Flyttar de runt eller är de konstanta på samma platser eller i hela kroppen? Tänkte om du orkar så har du lite tips på inlägg du skulle kunna skriva. :) Kram <3

Svar: Troligen åkt på två saker samtidigt både infektion och inflammation. Dålig kombo som gör att kroppen är i de skick den är i just nu. Men förhoppningsvis klarar kroppen av att ta hand om det på egenhand efter lite hjälp på traven på sjukhuset igår.
Jätte stort tack för tips om olika inlägg. Just nu lägger jag mest fokus på att dokumentera min vardag. Men försöker göra speciella inlägg i sidan om när ork finns över, men just nu är det svårt att orka det. men skriver alltid upp alla idéer och frågor. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-16 @ 10:45:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0