♥Veckans Hiss & Diss♥ V.15

Tjo på er!
 
Denna veckan har vart extremt tuff för kroppen, men jag har också haft det super härligt på så många sätt. Myst med syskonbarnen och fått fylla på glädjeförrådet med dem. Det är de bästa som finns även om det tar otroligt mycket på kroppen. Barnen är dem som får mig kämpa och som får mig blicka framåt. 
 
Jag tycker veckan har rullar på rätt bra även om jag inte mår kanon i kroppen och hjärnan är helt slut! Men jag har i allafall fått sovit bra de senaste nätterna. Så jag hoppas nätterna fortsätter såhär bra nu. Det har vart underbart att för en gång skull fått sova hyfsat djupt. Idag kommer jag mest ligga nerbäddad i sängen och vila mig. Sen hoppas jag på en något lugnare vecka än denna som vart nu. kramiz<3
 
Hur har er vecka vart?
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag har klarat av att ta mig ut ett par gånger
för att njuta av det vackra i naturen som börjar slå ut.
 
 
 
Tummen Ner: Vart extremt vimsig, yr och
haft svårt att få fram ord vid samtal. Riktigt frustrerande!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ullie

nja sådär har varit en massa här hos mej oå o varken kropp eller knopp orkar me här heller o just n en massa jobbiga tankar å inte kul

Svar: åh hoppas du fått vila upp dig nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-04-14 @ 21:38:08
URL: http://weberskold.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0