Ännu en dag att slutföra...

Tjo!
 
Ny dag är här och även om jag mår långt ifrån bra just nu, så försöker jag verkligen hitta de små ljusglimtarna om dagarna. Jag lyckades lägga klart pusslet igår innan läggdags men det var precis så jag hann klart. Detta trots att en liten trollunge plocka bort lite bitar jag redan hade fått ihop. Men det är så de är med småbarn i huset. Lilla charmtrollet som alltid kommer springade till en för att kramas. Vill ni ser hur pusslet blev finns det bild på min Instagram @Prinsessanjenniey.
 
Nu under denna dagen har jag bara tänkt vila mig ifall jag och min bästis ska ses en stund ikväll. För då behöver jag ha lite energi över annars blir det svårt. Men innan jag bäddar ner mig i sängen för lite vila igen ska jag köra med inhalatorn och försöka få upp så mycket slem som möjligt. För idag är det tufft när det kommer till andningen och allt slem. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0