En liten utflykt på schemat...

God förmiddag på er!
 
 Jag känner mig tack och lov något bättre idag, så nu är jag och TT påväg att åka iväg till badet. Hon ska få simma av sig lite tänkte jag och när hon känner sig klar med det ska vi bara basta. Det ska bli så skönt och förhoppningvis mjukar värmen upp min stela kropp litegrann. Och det behövs kan jag säga! Jag är så stel nu att varje rörelse blir som en robot.
 
Badet/bastu är det enda som jag har tänkt ge mig på idag för när vi kommer hem lär jag förmodligen behöva vila/sova ett par timmar för återhämta mig tillräckligt för att klara av att få i mig kommande måltid. Jag får ju inte i mig speciellt mycket när kroppen är slut på energi. Det är därför jag nästan alltid vilar/sover innan måltider. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0