Förberedelser och vilodag...

Goddag!
 
Inatt har jag verkligen sovit oroligt och under morgonen hade jag super svårt att somna om. Just det här med att somna om brukar oftast gå rätt bra så länge jag håller sovmasken på. Men imorse tog det det sin lilla tid. Trots en orolig natt och svår morgon lyckades jag ändå sova ihop mina timmar för att orka vara uppe en stund nu innan jag ska bädda ner mig för vila igen. 
 
Planen för dagen är att förbereda inför morgondagen när vi ska ha barn hos oss under dagen. Som tur kommer vi vara 3 vuxna på 2 barn så det kommer finnas möjlighet till vila. Vilket jag garanterat kommer behöva om jag ska klara dagen utan att krascha totalt. Så idag tänkte jag fylla på dosettlådan inför kommande veckan och gör allt annat jag brukar göra på Söndagarna. Så slipper jag håller på med det imorgon. kramiz<3
 
 
* Fylla på Dosett lådan.
* Planera upp Veckan.
*Fylla i Smärt och ND boken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0