Försöka hålla nere smärtorna...

Goddag!
 
Natten tills idag var inte alls så bra jag hade hoppats på att det skulle bli. Min Dysmenorré är verkligen smärtsam denna omgång. Det får bli mycket värme på magen nu och någon form av smärtstillande annars lär jag nog inte klara dagen speciellt bra.
 
När smärtorna är som starkast kommer även illamåendet och då försvinner min apitit helt. Så det vill jag verkligen undvika åka på nu när jag äntligen börjat gå upp i vikt igen. Det gäller därför att hålla smärtorna i schack om jag ska kunna få i mig tillräckligt med näring dagar som denna. Kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mrs.Kjellström

Men så jobbigt, hoppas att du mår bättre imorgon finaste du

Svar: Tack, Smärtan är något lugnare idag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-08-31 @ 00:42:01
URL: http://mrskjellstrom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0