Försöka ta vara på värmen...

Goddag!
 
Idag hoppas jag klara av att ta mig ut en stund i det vackra vädret. Det är ju inte säkert vädret kommer bli lika fint igen. Så jag vill verkligen försöka ta vara på den sista värmen nu. Om jag inte orkar ta mig ut utanför tomtgränsen får det bli solstolshäng i trädgården en stund senare sen eftermiddag/kväll när det finns lite skugga.
 
Jag får ju inte vistas direkt i solen en längre stund pga en kräm jag smörjar in mig med och då vi inte längre har hittahem-trädet kvar finns det ingen skugga här i trädgården. I övrigt blir det bara en lugn dag med vila och återhämtning för mig. Tanken är att jag imorgonbitti ska försöka ringa ett viktigt samtal så jag hoppas även finna lite mod till det. kramiz<3
 
Sömnig och smärtpåverkad:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0