Gårdagen avslutades vid sjön...

Goddag!
 
Igår kom pappa med en lysande idé om att åka till Sjön här i stan så han och TT fick ta och svalka sig efter den varma dagen. Jag själv följde med för att ligga på filten och njuta av den vackra naturen med tankarna: "Tänk detta kanske är den sista riktiga sommardagen". Lite så har jag väl tänkt nästan alla gånger vi vart iväg på badplaser senaste tiden. Men igår kändes det verkligen speciellt.
 
Idag är vädret grått och trist så jag och TT ska bara ha en mysdag här hemma för att se film och spela lite snabba sällskapsspel. Men framförallt ska jag lyssna på min kropp och ta det i den takt jag klarar utan att riskera bli sämre. Nu ska jag ta och vila mig en stund så jag orkar se en barnfilm sen med tösen som är så taggad på att få göra det. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0