Gårdagen fylldes med kärlek...

Tjo på er!
 
Idag känner jag mig sliten efter "anfall" jag åkte på tidigt igår morse. Det kom ju lite olämpligt igår då vi skulle ha barnen hos oss. Men dem märkte nog inte av det speciellt mycket mer än att jag la i sängen ett par extra timmar innan jag lyckades ta mig upp för att äta och leka med dem en stund innan jag återigen behövde vila. Framåt eftermiddag/kväll flöt det på rätt bra även om smärtorna fortfarande var starka efter "anfallet".
 
Barnen klättra flera gånger upp till mig för att kramas medans jag låg i sängen. Åh, den kärleken och värmen är guld när man har dagar som igår. Syskobarnen tillsammans med allt stöd från familj och vänner är det som håller min gnista uppe när det är som tuffast. Jag är enormt tacksam och glad över att sällan behöva vara eller känna mig ensam. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Åh, små barn och deras små lena händer! Små barn och djur är alltid så genuina i sin kärlek. Så skönt att du har så bra stöttning av din omgivning, det är inte alla som har det. Kram

Svar: Det var så mysigt att få ha dem hos en under dagen. Så är det djur och små barns kärlek är magisk. Ja, det är ju tyvärr inte alla som har den turen att få så mycket stöd från sina närmste. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-08-26 @ 17:24:01
Jennifer

Mys och kärleken man får från barn är verkligen obeskrivligt bra! :) <3

Svar: Ja, deras kärlek är verkligen magisk. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-08-27 @ 22:48:12
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0