I bilen på väg hem...

Hej på er!
 
Nu sitter man i bilen på väg hem från Västerås och det har varit så underbart trevliga dagar här uppe även om min kropp inte riktigt är okej. Mina underbara gammelfastrar förstår att jag inte alltid är på topp utan att jag behöver vila mig emellanåt och att jag inte ska överanstränga mig.
 
Det har gjort att dagarna flytit på rätt bra även om det i perioder såklart vart kämpigt när det kommer till smärtorna och hostattackerna. Men dessa dagar kommer jag se tillbaka på med ett leende på läpparna väldigt länge. Så mycket kärlek och glädje man får av att träffa dem.  kramiz<3
 
 
Övernattningsstället i Kolbäck:
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad bra att dina gammelfastrar förstår dig, det är A och O!

Svar: ja det underlättar enormt att dem gör det. Då behöver jag pressa kroppen i onödan utan kan gå undan när det behövs. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-08-08 @ 03:33:08
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0