Kylan smyger sig på...

Hej på er!
 
Idag mår jag inget vidare alls varken i kroppen eller själen. Det är mycket som händer runt omkring mig just nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera allt samtidigt som kroppen börjat strejka av kylan som smyger sig fram utomhus. Kylan tycks inte om även om jag är taggad på att få se alla vackra färger på träden som kommer med hösen.
 
Om jag bara mår lite bättre imorgon eller på Torsdag ska jag försöka åka iväg och basta lite. Det börjar bli dags att försöka göra det emellanåt. Det brukar lugna smärtorna som kommer i samband med kylan och mjuka upp min stela kropp litegrann. Kramiz💖
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0