Mindre lyckat vårdbesök...

Heej!
 
Jag är så trött just nu att jag knappt vet vad jag heter längre. Jag var i allafall iväg på akutbesök hos Vårdcentralen för en stund sen. Jag fick inte ut så mycket av själva besöket som dem inte kunde tagit på telefon när jag ringde i morse egentligen för dem kolla bara tempen. Dem lyssna inte ens på lungorna trots att det var därför dem ville jag skulle komma dit. Det känns lite som bortkastad energi att behöva frakta mig dit och hem faktiskt.
 
Oavsett så måste jag fortsätta dricka mycket för att få upp så mycket slem som möjligt för att inte riskera bli ännu sämre. Jag är tyvärr på bristningsgränsen just nu pga sömnbristen tillföljd av hostan börjar ta kål på mig. Fick som råd att försöka sitta upp så mycket som möjligt under dagarna. Men det är inte så jävla lätt med tanke på mina andra sjukdomar. Jag orkar liksom inte hålla mig uppe hur mycket jag än önska jag kunde det. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0