Mot Västerås...

Hej fina ni!
 
När ni läser detta sitter jag i bilen påväg upp till Västerås för att träffa min pappas fastrar. Jag har längtat efter denna resan hela våren men då pappa haft fullt upp med jobb i Kina och sen blev jag ju sjuk sist så vi fått skjutit på att åka upp till dem. Men idag sker det äntligen och för inte så länge sen fyllde en av dem 95 år så vi har tänkt fira henne lite och mest troligen kommer vi åka ut och äta. 
 
Vi kommer göra som de senaste gångerna vi åkt upp dit att vi övernattar på ett gästgivaregård strax utanför Västerås. Allt för att jag ska få tid att återhämta mig lite inför den långa resan hem igen. Det ska bli så mysigt även om jag är jätte nervös inför bilresan. Men mår iallafall lite bättre än igår. kramiz<3
 
En bild sen sista vi övernatta där:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0