Mysdag med pussel....

Hej på er!
 
Vilken härlig dag jag fick igår! Inte nog med att jag orka ta mig ut en stund i det vackra vädret och kunde njuta av lite värme. Jag orka även plocka fram och påbörja ett pussel jag vart super taggad på att få lägga. Sist jag la detta pussel var för ca 5 år sen tror jag. Men jag älskar dessa (har 3st olika motiv) enormt mycket inte nog med att det är lite mer utmaning för mig då nästan allt går i samma färg, så är dem även självlyssande i mörkret och sådana pussel är rätt svåra att få tag på.
 
Jag mår rätt okej idag än så länge i allafall, dock har jag väldigt ont i lederna. Men det är ju inte så konstigt med tanke på pissvädret och åskan ute. Jag får ta på mig mina värmeskydd och mjukiskläder. Så får vi hoppas det räcker för att hålla smärtorna i schack under denna dag som ser ut att få detta trista väder. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Så coolt och kul med självlysande pussel! Visste inte att de fanns. :) <3

Svar: ja, det är rätt ovanligt. Dem 3 pussel jag har från de märket köpte min far på Lidl för ett par år sen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-08-29 @ 02:17:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0