Nätterna är kämpiga just nu...

Tjo på er!
 
Idag är en extremt tuff dag för lilla mig. Jag har sån jobbig hosta så varje gång jag försöker djupandas och sen andas ut får jag långa hostattacker. Detta har även pågått under nätterna framförallt när jag försökt ligga på höger sida. Det har gjort att jag mest fått ligga på vänster sida. Vilket blir en belastning för min kropp som är van att skifta med jämna mellanrum. 
 
Jag tror jag får ta och försöka ringa vårdcentralen imorgonbitti och se om dem har en tid. För det börjar ta hårt på kroppen att behöva hosta så mycket. Bröstkorgen gör så ont att jag knappt vet vad jag ska ta mig till länge. Jag hoppas verkligen detta ger med sig snart så jag återfår lite energi och att sömnen blir bättre. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0