Slottsbesöket avklarat...

Hej på er!
 
Vilken fantastisk dag jag fick igår trots en del tårar på förmiddagen och kvällen. Själva turen på slottet gick ganska bra. Dem har ju ett par stolar placerade i varje rum under rundturen iallafall och oftast lyckades jag få en av dem. Dock dippa jag en del det i "blodsockret" under de sista 20 minuterna och det var riktigt jobbigt att bita ihop. 
 
Allt detta skedde pga att jag och pappa fick slänga oss i väg ganska hastigt till slottet. Det gjorde dessvärre att jag glömde få i mig min viktiga mellis. Så jag ångra stort att jag inte fick med mig någon frukt i all hast. Men, men man lär sig av sina misstag sägs det ju. Aldrig mer åka iväg utan att räkna timmarna sen jag åt senast. Kramiz
 
Här kommer i allafall lite bilder från vår årliga tur på slottet: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0