Små förbättringar efter gårdagen...

Hej på er!
 
Vilken dag det vart igår alltså! Jag hade verkligen inte förväntat mig åka på sådant anfall igen. Men som tur valde mamma att vara hemma med mig. Så jag hade någon vid min sida hela tiden. Hon såg till så jag fick i mig mat regelbundet och som även hjälpa mig till och från soffan. Idag är kramperna/skakningarna ganska lindriga men smärtorna är fortfarande ganska starka även om dem minskat lite jämför med igår morse. 
 
Idag kommer jag bara ta det lugnt och eventuellt kanske se någon dokumentär eller film sen. Allt för att försöka få tiden gå lite. Jag känner mig rätt medtagen efter gårdagen så lär inte orka göra det jag hade tänkt från början. Jag var nämligen super taggad på att få plocka fram ett pussel i helgen. Men det får jag tyvärr vänta med tills kroppen är lite starkare. Istället får det bli vila, vila och ännu mer vila för min del. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0