Smärtsam start på dagen...

Hej!
 
Så var det dags igen att starta dagen med ett svårt smärtanfall där även kroppen skakar kraftig. Det gör så galet ont att det knappt går beskriva när dessa anfall kommer. Som tur kom pappa hem lagom från jobbet i morse när jag stod i badrummet och grät av smärta.
 
Efter fått en lugnande kram traskar jag med vingliga ben in till mamma och ber henne komma till mig då pappa måste åka iväg igen. Sen satt hon intill min säng och höll min hand tills smärtstillande börjar fungera lite smått.
 
Nu många timmar senare är jag fortfarande extremt trött/matt och smärtorna är riktigt kraftiga. Men kramperna/skakningarna har äntligen börjat lugna sig. Då nu ska jag försöka äta lite inann jag måste vila igen. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love💖
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0