Tillbaka till vardagen...

Tjo!
 
Ny vecka är här och jag har inte direkt några planer mer än att jag och TT ska iväg idag och ta en fika med en kompis till mig. Vi har inte setts på hela sommar så det ska bli trevligt att ses igen. När vi ändå är iväg tänkte jag passa på att inhandla lite receptfritt på apoteket även om jag ändå måste dit nästa vecka för att hämta ut mediciner. Då jag inte orkar bära för mycket så får jag ta lite i taget helt enkelt.
 
Idag är tyvärr smärtorna ganska kraftiga så får se om jag klarar dagen utan att behöva ta smärtstillande. Det vore skönt om jag slapp det för vill helst undvika biverkningarna som illameånde och yrsel nu. Min aptit är redan svajig sen en vecka tillbaka pga hostan så behöver knappast mer av det. Men vi får se hur det går. kramiz<3
 
Vad ska ni göra i veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0