Tösen är nöjd och jag är stolt...

Tjo på er!
 
Jag och TT hade en bra dag igår på badet. Hon simma otroligt mycket och jag är enormt imponerad över hur länge hon faktiskt kan hålla andan under vattnet. Tänk om man vore så duktig på det! Jag kan fortfarande inte vara under vatten utan att hålla för näsan liksom. Hon tog verkligen vara på stunden trots att jag mest kolla på medans hon simma runt och åkte vattenrutschkanor. Dessutom slockna hon fort igår kväll efter allt simmande och hon var så nöjd över att vi kom iväg. 
 
Jag är riktigt öm och hängig idag efter bastu stunden igår, men det var så skönt att få sitta där en stund. Kommande dagarna nu kommer bli tuffa och framförallt idag och imorgon skulle jag tro. Det får bli ett par lugna dagar för återhämtning och mycket vila nu. Jag är dock riktigt stolt över att jag kom iväg trots allt. Jag behövde det avbrottet för värme nu när det börjar bli kallt ute. Nu börjar det snart bli dags att plocka fram vantarna för min del. kramiz<3
 
Tösen var så taggad igår:
 
Mindre rolig dag idag, men jag är stolt över att vi kom iväg en stund:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0