♥ Veckans Stolthet/Glädje v.32♥

Hej på er!
 
Efter att ha haft ett litet sommaruppehåll av veckans stolthet/glädje tycker jag det är dags att återuppta det. Dessa inlägg är ju bland det bästa jag vet att få skriva för att få sammarnfatta min vecka på ett positivt sätt. För hur tuff veckan än har vart finns det alltid små guldkorn som får mig stolt/glad med veckan som gått. Det må vara små ting ibland, men som ändå betytt så otroligt mycket för mig. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Fått besök av 8 av 9 syskonbarnen.
 
Kom iväg till Västerås trots allt strul.
 
Äntligen fått tag på ett vitt/guldigt skärp till mina jeans.
 
Kommit upp före klockan 11 varje dag,
vilket knappt hänt på hela sommaren om jag inte
haft en tid att passa.
 
Har med hjälp av mamma fått en renbäddad säng efter
all värme.
 
 
Jag och Lilla "Polaris":
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0