Wow, vilken kväll!

Hej på er!
 
Vilken underbar kväll jag fick med min lillasyster L igår. Den var så behövligt även om jag idag mår riktigt kasst i kroppen eller snarare det kom redan igår kväll. Men det är så sällan jag kommer iväg på just sådana här grejer som konserter. Jag har ju vart taggad inför gospelkonserten i kyrkan då deras kör brukar vara helt magiska. Dock får jag panik av att det alltid kommer så mycket folk. Det brukar som tur gå lite lättare när jag har med någon, så är enormt tacksam att lillasyster L kunde följa med.
 
På vägen hem från Konserten i kyrkan tog vi också en sväng förbi utomhus scenen för att höra och se lite av Magnus Carlsson innan vi drog oss hemåt. Magnus var ju trots allt en stor idol som barn av många anledningar. Jag och min storasyster J fick dessutom som barn/tonåringar chansen att stå på scenen tillsammans med honom. Vilket är ett av många barndomsminne jag aldrig kommer glömma!  Kan även avslöja att han fortfarande är en stor favorit att lyssna på här hemma när pappa är på jobbet.
 
Idag blir det en betydligt lugnare och kortare dag för mig. Jag och L ska försöka ses en stund i eftermiddag annars händer det inte mycket. Efter denna dag kommer jag nog behöva en lång återhämtning. Alla magiska utflykter som dessa tar enormt på krafterna. Men dem ger mig också glädje och ljus. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0