♥Årsresumé av 2019♥

 Mitt 2019 har minst sagt vart turbulent
 
 
 
Januari: Jag bodde på hotell själv för första gången.
 
 
Februari: "Polaris" Döptes och min syster & hennes man förnyade sina vigsellöften.
 
 
Mars: Jag undervisa Wiirah här hemma och hon älskade att ha moster som lärare.
 
 
April: Jag införskaffa mig en luftfuktare vid namn "Anton" till mitt sovrum.
 
 
Maj: Jag slog viktrekord och därmed kommit upp i mitt sista delmål innan målgång.
 
 
Juni: Jag och Wiirah drog till Gbg ett dygn och bodde i en Svit på Gothia Towers.
 
 
Juli: Jag och pappa kvällsbada vid slottet nästintill varje dag.
 
 
Augusti: Jag och lillasyster L gick på Matfestivalen och på konsert med Magnus Carlsson.
 
 
September: Hamna på sjukhus med dåliga blodvärden, så fick göra ett benmärgsprov som gick kanon bra trots nervositet innan.
 
 
Oktober: Jag och storasyster JoJo var på standup-show med Måns Möller och Özz Nüjen.
 
 
November: Gjorde super fina julkort till nära och kära.
 
 
December: Vi fira en mysig jul hos min älskade storasyster.
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Vad roligt att få läsa ok ditt år :) Härliga bilder :) Gott nytt År kära du :) <3

Svar: Tack så mycket! Gott nytt år underbara du. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-31 @ 13:04:25
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se
Angelica Elversson

Så kul att du kikade in min blogg och kommenterade! :) vill du att jag delar dina löften och länkar till dig?

Hoppas din nyårsafton blir super bra 😍

Svar: Tack desamma fina du. Absolut det får du gärna göra, jag har även tänkt slänga ihop ett inlägg imorgon om alla mina mål för 2020. Hoppas du har en super fin nyårsafton du med. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-31 @ 17:55:59
URL: http://https://nouw.com/angelicaelversson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0