Blir en utflykt till stan...

Tjo på er!
 
Idag var det underbart att äntligen få vakna upp till solens strålar efter veckor med trist väder. Tanken är att jag och TT ska försöka komma iväg till stan en sväng under dagen. Jag behöver lite saker från apoteket och hon behöver lite allt möjligt. Hon har ju present kort att använda, så misstänker det kommer bli en och annan klänning vi kommer hem med.
 
Jag mår än så länge helt okej i kroppen. Jag känner av smärtan i v-höft nu när det är kallt ute, men annars är smärtorna lugna just nu. Dock har jag riktigt jobbig syndimma just nu, så dagen kan bli lite rörig till följd av det. Det går inte göra så mycket åt utan man får hoppas det ger med sig snart. Nu är det dags att göra sig klar och sen vila en stund innan vi ska dra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Erika

Värken blir alltid så mycket sämre om vädret växlar eller de är kallt. 😔 de är tråkigt men jag kan få extrem värk på sommaren också jätte konstigt.

Svar: Samma här, och nu de sista tiden har det skiftat från plus till minus hela tiden känns det som. Ja, jag klarar inte av extrem värme heller utan 24-26 grader är nog de min kropp mår bäst av. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-12-27 @ 16:08:40
URL: http://erikapettersson.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0